آموزش icdl در تبریز

دوره های آموزش  ICDL در تبریز با محور قرار دادن بازار کار و اشتغال در شهر تبریز در آموزشگاه  فنی و حرفه ای کاف برگزار میگردد .

این دوره آموزشی در سی جلسه  یک و نیم ساعته  و بصورت کاملا عملی  و با  مشارکت کار اموزان برگزار میشود . این دوره های تخصصی با مدرک رسمی سازمان فنی  و حرفه ای  و مدرک بین المللی  و قابل ترجمه   در  سرفصلها و استانداردهای  نوین اموزشی    در سی جلسه یک و نیم  ساعته و با حضور اساتید برجسته و توانمند  شهر تبریز  برگزار میگردد.

اموزش ICDL در تبریز
اموزش ICDL در تبریز

اطلاعات تماس آموزشگاه ICDL در تبریز

تبریز-خیابان امام خمینی -نرسیده به چهارراه ابرسان -جنب بانک کشاورزی -اموزشگاه سپیدار

33250324-09148741201-09142544074

آموزش نرم افزار WORD در تبریز

اموزش ICDL در تبریز

یکی از سر فصلهای اموزشی  ما در دوره های  مهارتهای هفتگانه کامپیوتر در تبریز ، نرم افزار WORD می باشد. منظور از واژه پرداز همان تایپ و ویراستاری می باشد، که نرم افزارهای واژه پرداز امکان نگارش، ویرایش اسناد، قالب بندی و چاپ اسناد را مهیا می سازند. این نرم افزار محصول شرکت مایکروسافت می باشد که در بسته نرم افزاری مایکروسافت آفیس قرار دارد و می توان از آن به عنوان پرطرفدارترین محصول این شرکت نام برد.

ما در آموزشگاه کاف  این امکان را برای کاراموزان   فراهم آورده ایم که با شرکت در دوره های آموزشی ورد بتوانند به اهداف کاری و علمی خود در زمان کوتاه نزدیک شوند. لازم به ذکر است که این نرم افزار با داشتن قابلیتهای خاص و کاربردی جزء بهترین نرم افزارهای اداری می باشد.

این دوره زیر نظر سازمان فنی حرفه ای  در و با استفاده از اساتید مجرب و با سابقه  در محیطی کاملاً آموزشی که مورد تایید این سازمان می باشد برگزار می شود. کاراموزان  پس از گذراندن و اتمام دوره آموزشی  ورد، اصول تایپ سریع، صفحه آرایی، درج جدول، ترسیم اشکال و نمودار،  چاپ و کار با چاپگر را یاد می گیرند و مدرکرسمی و بین المللی در این رشته دریافت می نمایند.

آموزش نرم افزار WORD در تبریز

آموزش icdl رایگان
آموزش icdl
آموزش icdl فنی حرفه ای
آموزش icdl رایگان pdf
آموزش icdl فرادرس
آموزش icdl 2019
آموزش icdl برای آزمون استخدامی
آموزش icdl آنلاین
آموزش icdl مقدماتی
آموزش icdl ویندوز 10

اموزش ICDL در تبریز
آموزش کامپیوتر در تبریز